tisdag 9 november 2010

Min lilla fina rara mamma

Världens bästa mamma, jag älskar dej!! Tack för allt du är!Vi är barnfria ikväll :))) Skönt med vuxenkväll!! Vi var hemma här hos oss hela dagen och sen sov jag middag med Nutti medans mamma kollade på film med Lova. Sen fikade vi lite och begav oss sen hem till Gustav och sen kom Catta dit och vi åt middag. Alexander var kvar hos Lova, gustav o mamma. Jag var osäker på om det skulle gå men de gick o la sej och jag hade sagt att han skulle sova där inatt och det var inga som helst problem. Men man vet ju aldrig sen men mamma smsade och sa att allt var bra och att han somnade runt 22 :) Hoppas han sover gott hela natten.

Jag o Sebbe har haft en myskväll och bara slappat. Härligt! Jag kommer med bilder sen från när mamma var här. Min lilla mamma. Hon ställer då alltid upp med allt. Min lilla mamma vet vad trötta småbarnsföräldrar behöver (få vara ifred, bara mamma o pappa och ha lite vuxentid)

Vad hade jag gjort utan min lilla mamma?? Älskar dej mamsen! Älskar dej för att du gjort mej till den jag är. Älskar dej för att du finns för oss, älskar dej för att du alltid tror på mej i det jag gör när jag själv tvekar....du är bäst i världen!!

Nu ska jag inte vara uppe halva natten utan ändå lägga mej i någorlunda god tid (för att vara mej). Sebbe ligger nu i soffan o tittar på TV. Tyvärr var det bara skit på TV ikväll men det har varit najs ikväll iallafall. Känns dock lite tomt utan en liten Nutti...men imon åker jag dit o vi ska hänga där på dan imon igen.

Ha det så bra o sov gott!
Ta hand om varandra....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar