tisdag 23 november 2010

Världens bästa pappa!

Här kommer lite bilder från när pappa var här o hälsade på :) Lilla fina bästa pappa!
Pappa busar och stojar med sina underbara barnbarn. Lova kom hit med Gustav på förmiddagen och sen åkte hon till sin mamma (Jonna). men dte var jättekul att hon kom hit och lekte och träffade oss. Det är nämligen Jonnas vecka nu men pappa var jätteglad att få se henne. han hade köpt presenter till sina barnbarn, precis som mamma gör när hon kommer hit o hälsar på. Har sagt att de inte behöver ha med nånting men det spelar ingen roll för alltid har de nåt paket med sej :) Det har alltid Gudrun också.

Svärfar och svärson. Som ni ser så är de ju märkesfreak båda två :) De tycker mycket om varandra och har alltid gjort. Har samma intressen och alltid mycket att tala om.


Hela goa gänget på restaurangen. Vi hade verkligen supertrevligt!




Alexander, jag och morbror Tulle på restaurangen

En av mina favvorätter genom tiderna. Plankstek! Det välje rjag alltid om vi är ute och äter och det finns på menyn! Lite 80-tal kanske, lite ölstugehak men det beror på vart man äter den...och jag älskar det och kommer nog alltid att göra det också :=)




Så här god såg desserten ut (nedan):) Detta är Alexanders glass och det blev chokladsås istäffet för hjortonsås på hans. Han älskade det! Vi var alla helt supermätta efter denna präktmåltid. Supermumma var det!
Ja dte var verkligen mysigt att ha lilla pappa här från to till sön. Han åkte hem i söndags men väntade tills jag kommit hem från jobbet. Jag åkte ju direkt fr restaurangen och till jobbet så jag hann träffa pappa lite innan han åkte hem. Han ville komma iväg tidigt för det skulle ev bli dåligt väder neråt Småland. Men det hade iallafall gått bra hem. Tack pappa för den här gången, vi ses snart igen!
PS! Min pappa är så rolig, han säger att det enda undomarna har i huvudet nu för tiden är Facebbok, Twitter, sms och att prata i mobilen om oviktiga saker :)) Han är så söt! Och han hatar att jag röker...det gör lite ont i hjärtat när jag ser hans blick...måste sluta!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar