fredag 5 november 2010

Fredagsmys på högsta nivå


LÅNGLEDIG!!!!


Hade medarbetarsamtal efter jobbet idag. Jag skäms för jag satt o gäspade konstant :=) Men chefen vet att jag ju jobbat hela perioden nu och att jag jobbat inatt så hon bara skrattade och sa att vi ska fixa detta snabbt så jag skulle få gå hem o sova. Kunde inte hålla emot gäspspasmerna! Jag var riktigt trött inatt o hade svårt att hålla mej vaken. Som tur var så var det lugnt iallafall.


Innan jag somnade så hade jag ett härligt samtal med världens bästa svärmor. Vi pratade i 1 timme och 20 min :) Sen sov jag gott ända till 15.30. Hämtade Nutti på dagis och vi gick direkt till affären och handlade hem snacks inför vår mamma-nuttikväll. Jag frågade Alexander vad han ville äta ikväll och han svarar: makaroner och fiskpinnar??!! Det kan jag säga att det inte blev. Jag köpte massa plockmat, färdiggrillade kycklingvingar, oliver, varm baguette, vindruvor, päron, soltorkade tomater, marinerade vitlöksklyftor, marinerad svamp, cola zero, paté, lufttorkad skinka, parmesanst. Det var sååå gott! Och Alexander musmade på det mesta utom patén och oliverna samt permesanen. Det var kanske lite vääääl vuxenmat men jag är så innerkligt trött på pannkisar, kötttbullar, falukorv, fiskpinnar, pasta osv.


Vi satt vid TV:n och åt (vilket vi aldrig hör annars när Nutti är vaken). Tände massa ljus när vi kom hem och fixade täcke och kuddar i soffan. Jag duschade sen lillen och så myste vi lite till. Jag passade på att lägga in den rena tvätten medans Nutti satt och spelade på min mobil. Vi har verkligen haft en jättehärlig kväll! Vi pratade även lite med pappa som är på finmiddag *saknar*


Nu har jag nattat (fast han lägger sej o sommar helt själv) lillen fast jag hör honom fortfarande där inne. Jag passar på att blogga och surfa runt lite här. Tänkte inte vara uppe så sent för jag antar att sovmorgon inte står på min lott imon haha


Hoppas ni alla har en lika fin kväll som vi har haft och en fortsatt trevlig helg på er! STOR KRAM så hörs vi mer imorgon!

1 kommentar:

  1. Ååååhhhhh MYS,, jag vill åxå mysa med Nutti snart,,var ju alldeles föööör länge sedan,, typ vid tandborstningen va?? Hua,, jag skämms,, Att vara hans moster o allt,, hiih ;) love you soooo,, PÖSSIS

    SvaraRadera