torsdag 4 november 2010

Alexander o mammabild


Just hemkommen från jobbet och ville kika in o hälsa (och säga att jag lever). Vi hade nattmöte igår som jag skrev i föregående inlägg. Så jag var där från 19. Men natten gick superfort ändå. Nu har jag bara 1 natt kvar sen väntar 10 nätters ledighet. Mamma kommer hit till Sthlm på måndag och ska hälsa på. Hon sover lite här och lite hos Gustav. Jag kommer ha Alexander hemma mån-ons så vi kan hänga med mamma hela dagarna. Jättemysigt! Underbart att få tid med mamma och att få se min son leka med henne. Det betyder så mycket!

Jag har laborerat lite idag när jag släppt iväg grabbsen. Har ju köpt Yogi och den där andra goda téblandningen. Jag mixade det med bl a skummad mjölk och vet ni vad? DET SMAKADE APA!

Nää jag håller mej till latte :)

Tog kort igår på mej o Nutti. Har det fotot som profilbild nu på Facebook. Min fina älskling! Vi ska ha fredagsmys imon, han o jag. Pappa ska ut på finmiddag och jag ska göra detta till en riktig mamma-sonkväll. Längtar!!!!
Pratade en stund med lilla pappsen idag på morgonen. Han tycker så synd om mej som jobbar natt haha

Nu är det bäst att jag sluter de stora svarta och hoppas på att jag får sova ifred utan mobilen som piper och smsar. Ha en toppendag! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar