lördag 6 november 2010

Linda vill ha

Vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha
Gick jag o lade mej tidigt som jag skrev om tidigare idag? Näää, jag ska ju alltid vara vaken halva natten. That´s me!
Var inne på Nelly.com och jag hittade så mycket snyggt och så var jag inne på lite andra sidor. Letar efter en mössa. Har sett en från Resteröd som jag vill (ska!) ha. Eller blir det SVEA, men är lite trött på SVEA då jag fick en röd av Sebbe förra året)? Isåfall vill jag ha en vit med blå eller svart text. Jag får se. Sebbe ville gå till city för han ska shoppa lite imon så jag ska se om jag hittar nån Reströd på Åhléns. Fredrik (K:s ex) har en Resteröd som jag alltid tyckt var snygg (likadan som den översta bilden). Det lutar faktiskt åt den, för den är enkel i designern o skön.
Nä nu måste jag stänga ner...hihi 2 inlägg idag...not bad!
Sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar