lördag 13 november 2010

Ett litet avslut på den här mysiga lördagen

Snart läggdags. Vi har haft myskväll. Sebbe lagade härligt god middag med pasta och pastasås innehållande färsk chilli, svamp, rivet citronskal och kyckling o grädde. Det var supergott! Citron är en klar favvo hemma hos oss. Så fräscht! Har ofta en skål med citroner i en skål för att det ser snyggt ut. Man kan ju faktiskt dekorera ett bord med ex en skål gröna blanka äpplen. Har sett mycket sånt i inredningstidiningar :)
Sen kollade vi på Så mycket bättre och sen var det nattning av en liten grabb som hade alldeles för mkt myror i brallan. Men det gick bra. Han la sej själv för va 20 min sen o somnade för 5 min sen. Sötnosen!
Kiril ringde för en stund sen och vi pratade ett tag, om allt o inget. Nu ska jag lägga mej jämte min darling i soffan och bara njuta av den sista timmen för den här lördagen.
Jag själv ska ta mej på orden o inte VARA UPPE FÖR SENT ikväll igen också. Jag gnällde ju om det i dagens första inlägg. Hjälp, vet inte ens hur många inlägg jag har skrivit idag...2? 3?
Jaja whatever, nu har man ju kommit igång så bara att spinna vidare. Jag börjar jobba igen på måndag och tisdag så på tis blir det inget bloggande för mej. Men det hinner ju bli en del inlägg innan dess :=)
Ha en fortsatt trevlig helg!!
Kram o GODNATT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar