måndag 8 november 2010

Lördag och utekväll

Min outfit från i lördags
Jag o min lille prins innan jag gick ut i lördags

Ja i lördags var vi in till city och Sebbe köpte ett par skor. Jättefina! Sen hem o tog det lugnt hela kvällen och sen begav jag mej ut med Kiril och vi gick på gayklubb vid Mariatorget. Det var en upplevelse måste jag säga :=) Många av bartendrarna var utklädda. Jag var ensam tjej på stället och det var första gången i mitt liv som jag var ensam tjej utan att få nån som helst uppmärksamhet haha. Men det var jättetrevligt! Vi satt där vid baren o drack lite vin/cider. Sen åkte vi t-banan till Stureplan och gick på en gayklubb och mötte senare upp Fredrik. Vi dansade och hade jätteskoj! Men jag märker att jag blir gammal för oj vilken ljudvinå det var. Det dunkade i hela kroppen och jag kände varenda bas-ton i bröstet. Vi drack lite drinkar och mer vin. Det fanns även en liten upphöjning i golvet längst fram och där stod vi o dansade. Massa folk var dte och det var tur att vi ens kom in för det var ju storhelg och allt.

Jag kom inte hem förrän klockan var 03.30. Då kröp jag ner i en varm o skön säng och blev omhållen av finaste Sebbe. Underbart! Han frågade om jag haft kul och sen somnade vi gott.

Mer bilder från kvällen kommer när jag fått dem av Kiril. Jag tar nästan aldrig bilder från min mobil på kvällarna för alla som har Iphone vet att dte inte är så bra på bilderna. Iallafall inte på 8 gb och 16 gb. Men de kommer! La iallafall in en bild på mej o Nutti samt en bild på bara mej i min outfit för kvällen. Svart tight kjol, leggings, linne, brett nitbälte och en skinnkavaj. Uppsatt hår och röda naglar. Kände mej lite tuff o fin.

KRAM

3 kommentarer:

  1. SHIIIIT vilken hottmama du är alltså,, önskar jag åxå kunde vara lika fin(läs sexig)...O lille Alexander e ju såååå vacker,, vilket bedårande barn,, måste komma från sebbe,, hehe *blink* Jag älskar dig o vill träffa dig snart,,, Kärlek

    SvaraRadera
  2. Fin du är!=)/Kram Nilla.

    SvaraRadera