måndag 1 november 2010

Johanna på besök i storstan

Johanna på "farliga" plattan:)
Johanna och jag på Medis på väg till studio 54
Johanna på Studio 54
Johanna på t-banan
Johanna och jag på t-banan

Johanna Engelholm var här förra veckan och det var jättetrevligt! Hon kom på onsdagen och jag mötte henne på centralen. Vi åt lite och sen hem och hämta Nutti på dagis. Vi tog det lugnt på kvällen och vi låg o pratade till ca 01.30.

På torsdagen så lämnade vi Nutti på dagis och sen åkte vi in till stan efter mycket om och men :) Vi gick runt där ett tag och sen åkte vi för att träffa upp Jenny Kalpakas. Vi åt lunch och sen fikade vi. Det var jättemysigt! Sen åkte vi och hämtade upp Alexander på dagis, fixade mat och sen hämtade jag vår bilstol som Sofie hade lånat. Vi begav oss sen hem igen för att göra oss iordning för att gå till söder till Studio 54 och dricka lite vin med Kiril. Vi tre satt där och pratade vid Medis och sen hamnade vi i Gamla stan och fortsatte där. Kan säga att dte var underhållande :) Vi var inte hemma förrän ca 02 och sen låg vi o pratade ett tag innan vi somnade.

På fredagen så lämnade jag Alexander på dagis och sen hem igen och jag o Johanna tog dte lugnt för vi var båda trötta med huvudvärk sen gårdagen. Vi åkte sen in till stan och gick lite till i affärer. Tog en lunch i Gallerian och sen köpte Johanna lite saker till sina barn. Jag lämnade av henne när bussen skulle gå till Kalmar och fortsatte sen vidare till dagis och hämta hem lillen. Lagade mat till honom och sen läste vi sagor tills Sebbe kom från jobbet. Sen vilade jag i ca 1 timme innan det var dags för mej att åka till jobbet. hade hela helgen framför mej och hade inte sovit efter att ag gått av min pass på onsdagen. jag hade en del tim att ta igen o det kändes framåt 03 på natten där på fredagen :=) Men hur ofta har man sin barndosmvän på besök? Det var jättemysigt att ha Johanna här. Alexander tog henne till sitt hjärta direkt! Sötnöten! De fann varandra direkt :) Jag o Johanna har känt varandra i 27 år. Den barndomsvän jag känt allra längst. 27 år..ett tecken på att man börjar bli till åren hihi. Man ska vara rädd om sina barndomsvänner! Tack Johanna för dessa dagar! Har haft det toppen ska du veta!!!! Kiril har lite bilder från våran utekväll. Ska få dem av honom sen. Fina Johanna! När jag kommer och hälsar på dej vill jag ha vildsvinsrulle (du vet vad jag menar)
Love you!











2 kommentarer:

  1. Tack själv darling=) Hade det underbart hos er. Hälsa dina pojkar från mig o ge minstingen en stor kram från mig=)
    Pöss

    SvaraRadera
  2. hej darling!

    tack själv hun!!! Alexander frågade efter dej!!
    PUSS

    SvaraRadera