tisdag 2 november 2010

bilder från igår och lite lunch med Jenny Kalpakas

Mina nya jeans jag fick av Kiril, i strl 26 :))
Surprise!

Kirils lunch


Min lunch

Kom hem för ett tag sen efter en powerwalk. Jag står still just nu i vikten och det gör mej lite frustrerad samtidigt som det e skönt att bara va. Inte känna press att nu MÅSTE jag ut o gå osv. Jag motionerar ändå regelbundet och äter som jag brukar. Fast jag går inte in lika hårt för det. Nu har jag gått ner så mycket att jag får ta det lite lugnt. Jag kan gått stå still här nu ett tag och sen kanske ta i lite ner innan ju. För under julen ska jag äta och njuta. Fast promenaderna kommer inte att utebli. Jag går ca 3-4 ggr i veckan i ca 1 timme. Innan gick jag nästan varje dag, ibland 2 ggr per dag.

Jaja, nog pratat om det :) Jag vilade igår och sen hem till Kiril. Vi kollade på Desperate Housewifes och Top Model och bara chillade. Underbart! Vi köpte hem lunch, jag åt pasta carbonara och han åt sushi. Blev jättesugen på sushi när jag kände doften men tänkte kanske köpa det ikväll till mej o Sebbe. Var på tok för länge sen jag åt det :)

Jag fick ett par jeans av Kiril igår :)))) I strl 26!!!!!!! GAAAHHHH. Det kändes väldigt nice!! KOm i dem utan problem och de sitter som skurna på mej :) TACK VÄNNEN!!

Vi tog en långpromenad sen. Vi gck från Kiril och hem till mej och sen åkte K kommunalt tillbaka. Det var helt ok väder ute så det var trevligt att få frisk luft. Jag hämtade lillen på dagis och sen handlade vi lite mat på Konsum o sen hem o lagade mat. Det blev blodpudding, bacon och lingonsylt. Inte min favvo men va sjutton. Vad gör man inte för sitt barn hihi? Vi köpte även ett ritblock på "skräpbutiken" här också. Så medans jag lagade mat så ritade Nutti.

Efteråt så läste vi lite böcker och kollade på TV. Blev lite datorspel också. Sen var det dags för mys med pappa. Vi satt i soffan o myste. Sebbe gav oss båda massage och vi njöt. När Nutti somnat så kollade vi lite på TV och sen tog jag hand om tvätten. Sen stupade jag i säng i Sebbes famn. HÄRLIGT!!! Saknar alltid Sebbe när jag inte sover hemma utan är på jobbet.

Jenny Kalpakas ringde och vi ska luncha i Liljeholmen. Sa att jag inte orkade men då blev det liv i luckan så nu är det en dejt ;) men det e jag glad för, för jag saknar henne. Mys att sitta o prata och så får jag gosa med lilla Angelos. Han är så söt så jag blir helt galen!
Vi ses säkert mer ikväll här på bloggen! Ha en fin dag sötnötar!




1 kommentar:

  1. Liv i luckan,, JAPPS det kan du ge dig på.. vill ju se min fina Linda ;)♥

    SvaraRadera