onsdag 3 november 2010

Pics från gårdagen

Min grapefrukt
Mitt favvoställe där vi var på kvällen (har mkt minnen därifrån)

Min chai-latte o vaniljbulle på Waynes
Min älskade unge!!!!


jag



Jenny, finaste Jenny




Idag har jag varit ute och powerwalkat. En riktig långkörare i regnet blev det :) Var sååå nära på att gå raka vägen hem men styrde kosan åt rätt håll, rakt in i skogen hihi. Känns beautiful efteråt!


Jag är lat idag. Orkade inte laga lunch. Blev bara lite gröt med ljus sirap på. Har jag sagt hur jäkla gott det är med ljus sirap?????? Jag är såld! Ikväll blir det sushi tror jag. Vi har nattmöte ikväll så Sebbe slutar tidigare. Fast vi hinner inte mysa nåt iallafall :( Jag går när han kommer..det suger fett!


Har handlat grapefrukt. Det var lite så där gott. Surt o beskt. Näää jag e mer för söta ting här i livet.

Lägger in lite bilder från gårdagen. Träffade ju Jenny. Vi fikade 2 ggr :=) Alltid lika mysigt att se henne. Hon är ett riktigt energiknippe och jag avgudar henne!


Jag o Alexander var även o fikade på kvällen med Catharina, stackars Alexander...förr var han en lattebebis, nu ett lattebarn haha (Om nån nu trodde att jag ger Alexander latte så är fallet inte så ). 3 latte på en dag...det är mycket även för mej. 2 Chai-latte och 1 vanlig latte med hasselnötsmak samt 1 vaniljbulle och 1 kanelbulle. Fast chai-latte är mer som en "godisdrink". Söt o helt gudomlig!

Nu längtar jag till jul! För ett par dagar sen så var jag inne på Hemtex och de hade börjat med att sätta upp julsaker i butiken. Lite tidigt men desto längre kan man njuta av julen som ju är väldigt kort i år. Jag är ledig hela julveckan och det är guld värt så man kan förbereda och även HINNA NJUTA av allt. Jag slipper stressa och handla allt i sista stund. Jag kan handla julmat i lugn o ro när alla är på jobbet. Inte så att jag kommer vara själv i butikerna men det är stor skillnad på att handla allt sista dagen. Julklapparna kommer jag att fixa redan i november/december. Jag har redan nu bestämt mej för att sätta mej på ett mysigt fik i Gamla Stan, se på alla människor och bara ryckas med av julstämningen. Hur ofta stannar man upp o njuter av livet? Alldeles för sällan! Iallafall jag...allt bara rullar på och man avverkar dagar på rullande band, dagar som faktiskt aldrig kommer tillbaka.


Nu blev jag djup..men så är det!

KRAMIS!

1 kommentar: