tisdag 23 november 2010

mysdag on my own

Idag har jag gjort minsta möjliga :) Det e skönt de! Lämnade på dagis kl 09. Sena som vanligt. Alltid springer vi till bussen med andan i halsen. De där små benen som knatar på...finaste älsklingen!
Tog en välbehövlig powerwalk efteråt och sen direkt hem. La mej i sängen o surfade ut i cyberrymden..Sebbe tränade ikväll och jag o Nutti har busat typ hela kvällen. Kan inte få nog av honom! Jag retade honom när han spelade datorspel och satte huvudet framför skärmen. han kiknade av skratt men efter ett tag sa han bara lugnt: "Snälla mamma gå nu, jag vill vara ifred" haha. Jag gick ut och fixade med lite tvätt i badrummet och sen in och snusade i hans nacke. Vilken doft...vilken känsla!!
Hade önskat att dte var nåt bra på TV ikväll men det är det ju inte. Jag är inget fan av alla dokusåpor som går på tv:n nu för tiden. Blir väl nåt på play antar jag. Eller så streamar vi nån film. Det e kallt by the way! Kallt som tusan! Alexander tappade nästan andan när vi skulle hem efter dagis. Det blåste så kallt så jag fick bära honom så han lutade sitt lilla ansikte mot min halsduk. Ska mysa med min darling nu och hoppas på lite fotmassage. Det är inte fel :)
Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar