tisdag 30 november 2010

Ljusstake

Vår ljusstake som jag gjorde igår. Försöker pyssla lite nu inför julen...baka...pyssla. Speciellt tillsammans med Alexander. Igår bakade vi pepparkakor. Hjälp vad han kavlade degen med de små armarna. Kanske har vi en liten konditor här hemma? Ska ta mej lite glögg och sen äta lunch. Sen blir det väl nån film i sängen. Jag har det väldigt bra. Får min egentid och har energi till Alexander sen. En bra kombination. Men det beror ju på mitt jobb. Jag jobbar mkt 2 veckor och sen är jag långledig länge. Jag är nästan aldrig borta på kvällstid. Den tiden avsätter jag till min familj. När jag jobbar så går jag på kvällen och är borta hela natten. Så därför är våra kvällar o nätter guld värda för oss. Jag har min egentid på dagarna och kan träffa vänner, äta luncher ute och hitta på saker. Men på kvällarna är det familjetid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar