onsdag 8 december 2010

bild och lite kvällsmys med mina finaste


Andra inlägget idag...Ville visa mitt nya bälte i veckat rött tyg. Gillar skärp i midjan då det formnat kroppen mer..har slarvat otroligt med mina powerwalks och nu när jag ska sluta röka så kan jag behöva all världens skärp :)
Idag när jag vaknat så hämtade jag lillen på dagis. Sen gick vi o fikade som jag lovat. Beställde en latte och världens torraste sockerbulle. Nutti fick chokladboll och saft. Sen kollade jag på Indiska och hittade en fin ljuslykta. Köpte den inte dock utan ville fråga Sebbe om råd först. Har snöat in på orientalisk stil nu. Passar snyggt till vår vita lägenhet och det blir en fin balans. Inte för mycket utan fin balans till det vita. Brunt och vitt är min nya grej. Stilrent (SJÄLVKLART) men med små detaljer av orientalen. Såg en grym kudde också. Skulle vilja ha 4 st till soffan. Tomten vart e du? haha:)
Sen mötte vi upp pappa och gick till Mc Donalds (jag skippade donken) och sen hem o tände ljus. Tog en skön dusch och mina favvomyskläder och bara njöt av att få vara hemma med mina killar. Nu ska jag sova... Har en tuff dag framför mej imon..
Godnatt fina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar