onsdag 29 december 2010

Lite nya tégrejer


En liten present till mej själv. 2 st koppar, eller muggar kanske man ska kalla det, nytt té som smakar Irish Coffee fast namnet är Irish Dream samt en vit blank téburk att ha det gottiga i. Har sneglat på de där kopparna sååå länge! Köpte dem på Bönor och Blad (såklart!). Är ju så kär i den butiken. De har allt för både kaffeälskare och téälskare. Olika sorter i mängder, tillbehör för espressobryggare, tékannor, koppar, fat, silar, skummare mm mm. Dessutom doftar det fantastiskt gott där inne. Man blir salig!


Kom hem idag på morgonen och Nutti sov hos farmor i hans rum men han vaknade o kom in till mej en liten stund när jag hade lagt mej. Lilla gosungen! Sen gick han upp och jag hade tänkt slumra lite för att prata med svärmor sen innan jag skulle somna på "riktigt". Men vips, jag vaknade kl 15 och huset e tomt. Ringde svärmor och hon messade mej att "fiskarna får mat just nu och att Alexander är i täten". Hihi tror att de är på Djurgården :)


Jag har sovit så himla gott idag alltså! Mobilen avstängd och mörkt i rummet. Vi får se om de kommer hem hit mer sen för Nutti ska ju sova hos Hanna och farmor inatt. Har ingen aning så jag stannar kvar här inne och ser. Hoppar över att åka till Östermalm utan jag o Sebbe ses vid delikatessdisken här i stället. Ska möta honom 18.30. Nu tar jag det lugnt och ser vad som händer med Nutti o farmor. Min lilla prins...
Nu ser jag vilket långt inlägg jag skrev in inatt. Haha. Det syns ju inte när man sitter och skriver på telefonen.
Nu ska jag göra mej lite té. Hoppar över att äta mat för det ska vi göra ikväll. Tänka sej va, barnfria :))) Myspys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar