onsdag 15 december 2010

ljusstakar


Dessa ljusstakar köpte vi på MIO när vi just hade köpt vår första bostadsrätt. Minns det så tydligt hur vi gick o spanade på dem länge innan vi slog till. De har alltid stått framme och jag tycker om dem. Satte i röda stearinljus nu (annars alltid vita). Sebastian är galen i vitt, allt ska vara vitt :) Jag tycker också om vitt och med den basen vi har i lägenhenheten så är det ju grymt snyggt men ibland kan jag tycka det e lite kul med färg. Igår var jag o Alexander och köpte nya gardiner till fönstrena i vardagsrummet samt kuddar till soffan. Det gick i brunt. Men när Sebbe kom hem från jobbet så gillade han det inte :( Typiskt! Sen när började män intressera sej för heminredning??? Jag blev lite besviken och vill ju att Sebbe ska tycka det är fint så efter jul så tar jag bort dem och inför de tunga vita gardinerna igen. Men nu under jul junde vi ha dem iallafall. Även att jag inte tycker att det är "julgardiner". De är bruna med lite mönster på. Men jag tycker det är viktigt att vi båda gillar hur vi har det hemma så de blir väl kortvariga :) Jag tycker ju om vitt också så för min del spelar dte inte så stor roll. Men det e ju kul att byta lite emellan. Grejen är att jag tyckte det blev så fint och så dissar han det. Fast han gjorde det på ett fint sätt dock. Men min lille snutt tyckte det var "sååååå snyggt asså"! Precis så sa han :) Det lilla skrotet...


Nu ska jag gå o äta lite sushi som jag hämtat och sen är det sängen som väntar. Jobbar inatt o imon natt och sen är jag LÅNGLEDIG. Me like :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar