måndag 27 december 2010

Tack lillebror


Jag fick jättemycket fina julklappar. Blev så glad för allt! Tack snälla!!! Av min lillebror o Lovisen fick jag "One more slice" av Leila Lindholm. Kokboken alltså. Blev superglad så igår gjorde jag american pancakes med blåbär till familjen. Superlyckad och tjock o fluffig. Glömde ta bild på de färdiga pannkisarna tyvärr men det kommer fler tillfällen :). Med härligt riven citronskal i smeten så blev det mumma. Riktigt fräscht! Tack fina lillebror o Lova för min julklapp. Mycket uppskattat! Du e bäst! Nutti kör även runt med Gustavs buss som han fick av honom o Lova och Sebbe läser sin tjock abok om whiskey som han fick av dem också.
Inatt ska jag jobba. Killarna lät mej sova länge (11.00) och har nu gett sej ut på äventyr med farmor o faster Hanna. Sebbe skulle klippa sej och sen blir det väl ute lunch för de andra och säkert fika nånstans. Jag håller mej hemma och ska sova snart.
Just de ja, igår var vi på middag och fika i Älvsjö hos Sebbes faster och farbror. Vi som var där var farmor Gudrun, Faster Hanna, lilla familjen och så deras familj med barn o resp. En återkommande tradition varje år. Jättetrevligt!
Nä nu ska jag stänga av datorn och slumra in lite. Behöver det inför natta :) Vi har fortf julmat kvar så det ska bli mums att äta det när jag vaknar. Jag är ett big fan av husmanskost över huvudtaget. Sebbe brukar reta mej för det...jag e inte förtjust i thaimat och indiskt och så där...nä det ska vara raggmunk o fläsk :))) Fast sushi är ju inte så dumt dock :)
Hm jag måste komma ihåg att köpa schampoo och balsam...det e sluuuuut! In på Body shop alltså! När ska jag hinna göra det??? Får väl tvätta håret med såpa tills dess haha
Natti natti på er söta och hoppas ni har en fortsatt trevlig jul!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar