onsdag 1 december 2010

Snabblunch och julklappsinköp

Detta blev dagens lunch. Orkade inte laga nåt alls efter alla julklappsinköp. Hjälp va mycket påsar, kassar o kartonger det blev. Men nu är jag hemma och ska kolla på en film eller nåt. Har köpt pyssel också som jag tänkte hålla på mej ikväll om humöret tillåter för dne lille mannen. Tänkte också att vi ska klippa av hans långa hårman. Det är jobbigt nu med allt håret. Det tovar sej och tårar utbryter ständigt när det vankas kamning. Vill ju gärna inte klippa det och inte ha själv heller men är det så att vi ångrar oss så låter vi det bara växa ut igen. Inget mer med det :) Vi får dock se hur han sköter sej hos frisören. Får väl köpa lite mutgodis och så får han spela på min mobil eller nåt. Hoppas det ska gå :) Blir väl en belöning poå Mc Donalds också. Ja man väljer sina fighter och vi är ganska sällan på Donken så har inget dåligt samvete. Allt som underlättar vardagen är kanon. Haha nu när jag kom att tänk apå det så gjorde Alexander bort mej hos farfar och Maggi i helgen. Just när vi sitter och äter så säger Alexander: Min mamma kan inte laga mat så vi får gå och äta på Mc Donlads. Jag höll på att trilla av stolen. Sebbe asgarvade, likaså de andra men jag sa: men vi är ju inte på Mc Donlads så ofta Alexander. JOOOOO jag är trött på Mc Donlads nu mamma! Jäkla skitunge! Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar