måndag 6 december 2010

utbildn och jobbarnatt

Hej raringar! Har varit på utbildning idag mellan kl 13.16. Sebbe var go och lät mej slippa dagislämningen för att kunna sova på fm. Det gick ganska bra faktiskt och vid 11.40 gick jag upp. Sen åt lite lunch och sen iväg till jobbet. Utbildn var jätteintressant och efter den direkt till dagis och sen hem o fixa middag. Nu har Sebbe kommkt hem och jag tänkte blogga lite innan jag ska maila iväg ett mail ang vår parkering till vår "pärla".
Jobbar inatt, min första natt på perioden men det ska nog gå bra. Bara en period kvar och sen är jag ledig hela julveckan. Underbart! Tur att jag har föräldradagar sparade. Fast julen skulle jag öndå ha avrit ledig men tog FL på nyårsafton. NICE!
Nu ska jag maila och sen lägga mej i soffan hos Nutti som sitter och spelar som besatt på min Iphone :) Lille älsklingen!
Imon blir det nog inget bloggande men tar igen det på onsdag! Ha det så fint så länge och ta hand om er!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar