söndag 19 december 2010

Lillebror och shopping med familjen

Igår var jag som sagt var och träffade upp min fina bästa lillebror. Vi gick lite i affärer och handlade lite julklappar. Mycket trevligt! Sen avslutade vi med en fika och skildes sen åt. Jag köpte hem sushi till mej och en minisushi till Nutti. Sebbe ville ha Bentolåda och så åt vi när jag kom hem. Det är så fruktansvärt gott med sushi!!! Kan aldrig få nog av det! Tänkte lägga in bilder här men sitter med min lilla mini-laptop och den har inte använts på flera månader. Jag uppdaterade virusskyddet men det står fortf o arbetar och nu är det 98% kvar så jag skippar bilderna. Vill inte vara oskyddad på nätet så det blir lite bilder imon när jag bloggar fr Sebbes dator.
Vi var och shoppade jättematta och ett soffbord idag. Nu kör vi den marina stilen...blir så trött på mej själv med detta ombyte haha. Men Sebbe gillade inte det andra och jag vill ju att även han ska trivas och tycka vi har fint hemma. Så nu är det vitt med en stor röd matta, våra randiga kuddar och lite annat marint. Flyttade in den orientaliska stilen i sovrummet och DÄR tyckte Sebban att dte passade...ja de är lustiga de där karlarna. Nu har jag fixat två plåtar knäck (igen). Mums!!! Ska ge det till Nuttis fröknar som julpresent. 4 små påsar blir det med gottgott. Nu avslutar jag här så jag kan starta om datorn och har ett fullgott skydd. Imon fixar jag bilder och lite mer blogg. Puss på er och ha det allra bäst!
KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar