fredag 8 april 2011

Andra inlägget idag, Fredagsmys och hemmakväll

Så här ser skylten ut på mysbutiken :) Bild lånad från google då jag inte hittade bilden jag tagit tidigare ikvällBehöver inga ord till den här bilden..mmmm
Nu är det myskväll. När pappa slutat jobbet så mötte jag o Alexander upp honom för att gå till en ny butik som heter HEMMAKVÄLL. Där finns allt för en perfekt myskväll. Tror kanske att jag har nämnt den butiken innan. Det finns massa dvd-filmer och så förstås en Ben & Jerry-frys. Fattas bara annat! Vi testar ikväll en ny smak som heter Chunky Monkey med banansmak. Ska bli väldigt mums!


Vi åt massa gottigt framför tv och Alexander bara älskar dessa fredagar! Lilla grynet! Nu har han just lagt sej helt utmattad och nu ska mamsen och papsen kolla på två filmer som vi hyrt. Tända ljus och mys är pricken över i:et på denna fredagen. Hoppas bara inte Sebbe slocknar i soffan. Han sitter o gäspar redam!? Bäst att jag går dit :)


KRAM och trevlig helg! Hörs imon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar