torsdag 14 april 2011

Världens bästa familj!

Sötisbilder på sötisen. Linslusar!mamma och Nutti Idag när jag hämtat på dagis så hade vi det supermysigt! Vi låg i sängen efter middagen och läste och sen kollade vi på naturprogram under täcket. Sen kom pappa hem fr jobbet och han hade köpt Ben & Jerrys Half Baked (favvisen) till mej och sa sen: Älskling, jag har köpt Ben & Jerrys till dej. Om du vill så kan du gå o vila, powerwalka, facebooka eller blogga eller vad du vill så tar jag hand om Alexander och fixar allt ikväll :) Blir det bra gumman?" Hmmm blir det bra eller blir det BRA? Tack fina fina du!! Så nu sitter jag här och bara är. Men ska snart logga ut och gå o mysa med mina finaste i världen! Hade tänkt att ta en 2a powerwalk ikväll men känner att det nog akn få räcka med en idag. Jag vill vara hemma. Imon kommer jag att powerwalka till och från jobbet sen på morgonen så då får jag mina dagliga doser. Ikväll blir det hemmamys med B&J. Jag märker faktiskt tydligt att min kropp o jag synkar varandra. Den fattar vinken när jag börjar powerwalka. Inte så att jag rasar i vikt för några walks men jag känner mej mindre och lättare och jag hittar motivationen. Nu ska jag mysa med finaste familjen! Dessa lediga kvällar är värda mer än allt guld i världen! Fast inatt så ska jag vara uppe sent. Natten som var satt jag uppe till 02 :) Trött som tusan idag på morgonen och sen hela dagen typ. Men imon ska jag sova på dagen så jag planerar att vara vaken länge inatt med. På det viset så somnar jag lättare på dagen imon. Fan va jag babblar! hej då på er! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar