fredag 22 april 2011

Natt

Vet att man inte får cyberspaca på jobbet men tänkte bara ta en liten kortis för att uppdatera er lite. Jag hade tänkt skriva lite idag när jag kom hem på morgonen men städade hela lägenheten för att få set snyggt och fint tills vi kommer hem. Vi ska även ha några som bor i vår lgh medans vi e iväg. Somnade vid 10.30 och upp sen o hämta Alexander på dagis. Jag va så trött när klockan ringde. Gjorde pannkakor till fisen och sen kom pappa hem. Kiril kom hem till oss efter att han slutat jobbet och vi hängde och åt lite sallad som vi käkade ute. Sen skulle han vidare till Fredrik för att äta middag och jag packade inför imon. Sen bad och lek med onyttig och lite soffhäng med sebbe. Sen iväg o jobba. Jag va verkligen inte sugen på att dra hemifrån. Hade gjort allt för att få va hemma med sebbe och mysa. Men man måste ju jobba så det va bara till o masa sej iväg. Eller masa kanske inte är rätt ord. Powerwalkar ju två ggr per dag nu och jag känner mej så sund. Helt underbart! Har nu gått 2 ggr per dag i snart 2 veckor. Eller är det 2 vecka?!?! Jag är helt borta nu känns det som. Men kanske inte så konstigt för klockan är ju 1.30 typ. Jag känner att jag sovit hör lite idag på dagen. Det straffar sej nu!

Imon powerwalkar jag hem igen för att sen ta en dusch och sen drar vi till Kalmar. Ska bli jättekul! Hoppas på fint påskväder!!! Imon kl 7.15 börjar min långledighet. Miii lajk!!!!!

Idag när jag gick hem fr jobbet va det jättevarmt ute. Köpte en latte på seven eleven som jag surplade på. Hann de att killarna stod vid busshållsplatsen när jag va en bit därifrån. Jag la benen på ryggen och hoppades inte bussen skulle hinna före mej. Jag ville så gärna pussa på mina darlings. Jag hann och nutti sprang emot mej och jag blev varm i hela kroppen. Min lille nutti!!!

Skriver mer imon på dan, kramar och hoppas ni sover riktigt gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar