torsdag 7 april 2011

Toys to all

Idag har dagen gått åt till att softa och handla mat. Vårat kylskåp gapade tomt och det får mej att må så jävla dåligt! Jag var alltså tvungen att masa mej ur mysbyxorna och dra mej mot Konsum. Det blev alldeles för mycket mat och två kassar gick sönder på vägen hem o jag svor för mej själv när jag såg de stora revorna i påsarna och gurkan o tandkrämen som stack ut så prydligt genom hålen. Jävla kassar!


Kom hem i allafall. Och sen har jag lagat lunch och sen blev det lite film o surf på datorn. By the way så älskar jag min Iphone :))) Min lilla leksak!


Nu ska jag hämta på dagis efter att ha chattrat med Jenny Kalpakas i telefonen ett bra tag. Hon e kul hon! En tjej med skinn på näsan!


Det var kanske inte världens roligaste inlägg. Får göra nytt försök senare ikväll. Jag är hemma själv med Alexander för pappa ska träna ikväll. Sebbe har också en fin liten leksak nu. Han köpte sin Iphone igår :) Så nu har både mamma, pappa och Alexander varsin. Närå Alexander får ha min hemma om han ska spela spel men det e fortf min. Tänkte bara skoja lite då jag vet att det kanske sticker nån i ögonen :=))


Ha en fin dag!!! KRAMAR

2 kommentarer:

  1. Kanske dags att skaffa några vuxenpoäng och köpa ett par tygkassar som håller hela vägen hem ;-)

    Kram Jenny Melin

    SvaraRadera
  2. Jenny: Ja jag har ju tygkassar hemma men glömde dem. De är oumbärliga att ha när man handlar!

    SvaraRadera