tisdag 5 april 2011

Bara en liten drink

Drink på Chill (Medis)Promenad med Slussen i bakgrunden
Ja vad har hänt sen sist? Va ett bra tag sen jag skrev nu. I lördags så var jag ute med Kiril på kvällen. Inget partaj utan vi gick ut o tog varsin drink (jag Baileys och K drack vin). Sen blev vi hungriga så vi gick till en kinakrog vid Medborgarplatsen och åt en sen middag. Det var en trevlig kväll. Sen promenerade vi till Gamla Stan och sen åkte vi hem. När jag kom hem så sov killarna. Jag försökte smyga men det går aldrig så bra när man ska vara tyst. Inte ens om man inte är onykter. Jag tappade nycklarna i golvet och ni vet ju hur högt det låter när alla ligger o sover och det är natt :) Sen när jag skulle smyga in i lägga mej så går min Ipod på telefonen igång och högt och ljudligt spelades början av Keshas Tik Tok. FAN! Sebbe vaknade men sa bara att jag skulle krypa ner hos honom, puuhh. Sen somnade jag gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar