tisdag 19 april 2011

Tredje inlägget idag, Saknar...

Världens bästa

Så har snart den här dagen passerat, av egentid menar jag. För klockan är ju bara 15. Jag ska hämta Alexander tidigare idag. Vi ska ha lite qualitytime, bara han och jag. Vara ute i solen. Mysa, kanske äta nån glass vid lekplatsen. Jag saknar min skrutt extra idag. Jag kan tycka att det är guld att vara hemma själv, bara jag...men inte idag...jag ska gå nu direkt. Har köpt några RISENTA-kex med kokossmak som han ska få som mellis och sen ska vi få lite sol på våra näsor. Jag och fisen...Det är höjden av kärlek! Kärleken till sitt barn. MITT BARN! Eller vårt ska man väl snarare säga. Men jag utgår alltid från mej själv när jag skriver på bloggen.



Nu ska jag skutta iväg och hämta världens finaste Alexander!


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar