torsdag 7 april 2011

Bad och mys hela kvällen lång!

Har just installerat Sebbes Iphone. Gick jättebra (hoppas jag) och jag känner mej smart :) Nu ska bara simkortet aktiveras imon och det kan bara operatören fixa via mobil. Min darling som är bäst bäst bäst kom hem med en Ben & Jerrys Half Baked till mej och så ska jag få fotmassage. Me like!


Kvällen har jag o Nutti ägmat åt varandra, bara vi två. Vi badade och sen kollade vi på Timmy Lamm på play. Jättemysigt! Vår fina Nutt...


Pannkakor beställdes idag eftersom den lille mannen blivit svårt riven i pannan av ett annat barn på dagis så då bad han gråtandes om pannkakor. Vem kan motstå det?? Inte jag iallafall. hade tänkt göra fläskpannkaka men det fick bli BARA pannkaka. Nuttis ord är min lag!


Nu ska jag gå o äta glass och få fotmassage. En toppenkväll med andra ord :)


KRAM på er fina fina läsare!! Blir så glad varje gång jag kollar statistiken. Välkommen Luxemburg och Malaysia, såg att ni läser mej nu också!


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar