onsdag 27 april 2011

Att huttra vid lekplatsen samt träff med fina vänner

Min mögliga mackaMin fina lillebror!


Gustav





Igår efter dagis så träffade jag o Nittu upp Gustav och Lova. Vi tänkte gå till lekplatsen så barnen fick leka lite och ha skoj. Men det var så jäkla kallt så vi blev inte alls långvariga där. Solen hade just gått i moln och genast började man huttra och vi sa ganska snabbt till barnen att de fick passa på för jag o Gustav satt o skakade. Vi gick sen in i Gallerian och åt lite mat ist. Jag betsällde en röksmörgås och var rejält sugen på att sätta tänderna i den men blev måttligt besviken på att det var (tror jag) mögel på ett av äggen. Fy fan! Jag blev med ens mätt och var i valet o kvalet om jag skulle säga till. Vi dissekerade ägget noggrant, jag o Gustav och jag kände att jag var tvungen att säga till. Jag är verkligen inte en sån som klagar på maten och ska ha ny men nu nu var jag faktiskt lite sur. Jag fick en latte som kompensation. Jävla idioter! Men vi hade en trevlig stund iallafall. Barnen hade ätit innan vi gick till lekplatsen så de ville bara fika. Gustav åt nån köttfärspaj och den var god. Sen äkte vi med pappa hem från jobbet och sen låg jag däckad i soffan med sprängande huvudvärk hela kvällen. Var tvungen att stänga av TV:n och bara låg med huvudet i kudden. Sebbe tog hand om Alexander och la honom sen. Jag låg som en däckad sill. Sen släppte det och jag gick o la mej tidigt. Nu har jag så smått börjat komma in i dagslunken igen. Lagom tills jag ska på jobbet igen på måndag haha.


Nu ska jag skynda mej till dagis. Klockan är redan 15.10 och jag är gossugen på min lille darling! Vi ska äta pannkakor med lönnsirap och lite glass och blåbär när vi kommer hem.


Ikväll blir det ut med gamla vännerna Emilia (Leila), Bob som kommit hem till Sthlm efter ett par år utomlands och så Kiril och jag. Ska bli såååå mysigt!!! Det blir väl till att parka med lite vin i Rålis :) MYS!


Ha en fin dag! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar