fredag 15 april 2011

Du varma vårdag..

Fina POP-jackan som Alexander fick av farmor på sin födelsedag
Ja idag är det ta mej tusan vår så det bara sjunger om det. Jag insåg ganska snart att jag klätt på Alexander lite för mycket kläder men det e bättre att de får klä av honom lite om han är för varm än att han ska frysa. Har lite svårt att tänka mej att de går in med honom och tar av honom allt för att sätta på varmare byxor etc. Imorgon blir det Polarn och Pyrets skalkläder. De bästa enligt mej. Han har fått nya skalbyxor som jag köpte förra veckan och så fick han en skaljacka av farmor i födelsedagspresent. Och så har han redan en fleecejacka att ha under. Så Nutti e redo för våren! Och sina sneakers såklart. Finfint!


Ang Polarn o Pyret då...jag köper alla hans ytterkläder där. Kan köpa nån extra jacka att ha att byta i men det e POP som gäller för oss. Inte så att jag köper alla hans kläder där. Absolut inte! Det skulle bli på tok för dyrt och jag tror inte deras jeans är bättre än H&M:s till expempel, men just ytterkläder. De slår det mesta. Jag vet att jag o min bror hade pop ytterkläder när vi var små. Mamma o pappa köpte alltid det till oss och det har ju funkat utmärkt. Men min mamma var väldigt förjust i pop och det är jag med, fast bara ytterkläder och underställen där. Jag slänger inte pengar på alla deras kläder. Men skor och ytterkläder är A och O. De ska vara perfekta och göra sitt jobb.


Idag efter dagis så gick jag min powerwalk. Jätteskönt! Jag blev helt varm och har nu tagit en dusch och ska fixa mej lite lunch. Sen är det sova för min del då jag jobbar hela helgen. Så vi får se hur mycket jag kommer att blogga i helgen. OM jag kommer blogga men annars gör dte det på måndag när jag går av. Kanske slänger in ett litet inlägg men nu vet ni varför det kan se tomt ut :)


Hoppas att ni som är lediga får en underbar helg! Njut för mej med och ha det så bra. Va rädda om er och varandra!

KRAMIS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar