fredag 1 april 2011

Andra inlägget idag, välling på spisen

Jävla sms
Jag är jag och det kommer jag ju alltid att vara, så detta borde inte komma som en överraskning. Jag är heller inte förvånad att detta hände för det är knappast första gången. Sebbe påpekar för mej OM OCH OM IGEN att man inte kan ha mat på spisen och samtidigt kolla datorn osv. Att jag aldrig lär mej! Igår var det dock inte datorn utan mobilen. Hade den på laddning i fönstret och skulle bara skicka iväg ett sms men så hade jag fått två nya sms som jag naturligtvis skulle svara på och vid den tidpunkten var kastrullen med välling långt borta ur mina tankar. Jag hör bara hur det pyser och sen springer jag dit och VIPS! Så här såg det ut! Jag skrapade och skrapade men risk för att repa sönder hela spishällen. Jag fixade snabbt ihop en middag till Sebbe och sen berättade jag att spisplattan var totaltförstörd. Han blev glad för middagen och sa att det går att ta bort med sånt där medel. Inte så att jag var rädd för att han skulle bli arg men orkade inte höra ramsan om att man inte ska lämna nåt på plattan för att smsa eller surfa på nätet :=)

Som sagt, JAG ÄR JAG :=) Och det är jag faktiskt glad för!


Nu är plattan dock fin igen :=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar