tisdag 19 april 2011

Andra inlägget idag, latte för hela slanten

Perfekt skummad mjölk tadaaaa

Sitter nu och njuter av en jättegod latte i soffan. Balkongdörren är öppen och det är helt underbart med vår!!! Jag njuter verkligen! Att få vara hemma själv ett par timmar, göra vad man vill, äta framför TV:n. Så nu sitter jag här och gör inte så mycket mer än att njuta och titta i ett fotoalbum med bilder av världens finaste Alexander...Måste scrappa mer album snart. Var länge sen jag scrappade nu men det är mest nåt jag sysslar med under höst och vinter känns det som. Sebbe bytte till sommardäck och lämnade in bilden på verkstan idag innan han for till jobbet så nu är den fit for fight igen. Inte för att den var trasig innan men skulle laga en lampa som gått sönder.

Nu är det inte långt kvar till påsk. Härligt! Vi ska åka till Kalmar över påsk. Det är ett par vänner som ska bo i våran lägenhet medans vi är nere. Vi åker på fredag när jag kommit hem fr jobbet och så hem på måndag igen. Ska bli jätteskönt! Sanna och Simon kommer också! Längtar!!

Kramar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar