tisdag 5 april 2011

Fjärde inlägget idag, IPHONE 4

Här är min nya vän. Tog kort på asken för jag har ju bara kameran på mobilen.Kartongen
Här är den! Iphone 4! Köpte den igår och håller på att fixa o trixa med den. Lyckades synka över info från min Iphone 3 till Itunes och då ska ni veta att jag är superkass på sånt här. Men det gick bra så alla bilder är sparade på datorn nu. Lyckades att installera den nya telefonen på datorn också. Det tog sin tid men jag gjorde det själv :)


Igår la jag in lite nya appar (Facebook, först av dem alla såklart haha) Jag är supernöjd. Det enda är att jag tycker att designen på 3an så mycket snyggare med sin lite rundare form. 4an är mer kantig. Men väldigt stilren o elegant. Har kollar runt på nätet efter skal till den men ska till Teknikmagasinet och se om det finns nåt där. Annars kan jag varmt rekommendera tigerteknik.se


Snabb leverans och bra service. Där köpte jag skalet till min 3a. Nu har Alexander den och spelar spel med. Vill inte sälja den för jag fick den av Sebbe när jag fyllde 30 men vad ska jag göra med 2 Iphones till??


Vi får se. Jag har ett skal (det vita som jag fick fel vid förra omgången då de skickade 4ans skal ist för 3ans. Det kan jag använda. Men vill ha ett svart i gummi. Då blir det lätt att hålla i och inte så hal. Mitt vita skal är snyggt som tusan men halt som fan! Jag kan ju alternera :)


Nu måste jag ta tvätten. Det doftar underbart i hela lägenheten av sköljmedel sen jag hängde upp Sebbes skjortor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar