lördag 16 april 2011

Powerwalk och buskrig

Har just kommit hem från jobbet. Jag powerwalkade till jobbet igår kväll och så powerwalkade jag hem idag på morgonen. Jätteskönt! Det är så mycket folk ute på fredagskvällarna och igår var det extra mycket folk ute då det var varmt även på kvällen. Idag på morgonen när jag gick hem så var det typ tomt. Underbar känsla! Hasr nu även gjort 50 situps. Jäkla tungt de där sista men ack så skönt!


Igår när Sebbe kom hem så var det dags för fredagsmys med chips, läsk, saft, dip och popcorn o sen hade vi strumpkrig. Vi knölade ihop massa strumpor till bollar och så var det killarna mot mej. Alexander höll på att kikna av skratt. Det var jättesvårt att sticka till jobbet efteråt. Vem vill dra på jobb en fredagkväll? Men natten gick superbra och nu ska det bli skönt att sova idag. Inget soligt väder idag men det hoppas jag det blir för de som är lediga.


Igår när det var strålande solsken ute så var det många av dagisföräldrarna som satt ute på lekplatsen och njöt av solen och en ledig helg framför sej. Jag hade noll fredagskänsla men så e det ju alltid när man ska jobba. Men var ändå pigg, förmodligen av solen och den äkta vårkänslan som gav sej tillkänna. Nu är det sängen. Ska bara pussa på mina fina darlings och sen kommer jag sova gott sen. Ha en toppendag, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar