lördag 6 augusti 2011

Det sista bildmaratonet



ja nu har ni fått se så gott som alla semesterbilderna fr Kalmar och Öland. Nu är jag ändtligen ifatt :)) Håll till godo


Hanna, Brian, Sebbe och jag på Gröna stugan i KalmarVid slottet

Hanna och jag






kärlek







Brian o Sebbe diskuterar sent på natten, eller tidig morgon..









japp, vilken syn va! Detta mumsade vi på när Hanna och Brian va här, bland mycket annat såklart











Hos mamma och Kjell på Saxnäs (Öland)













I stugan















far och son på Saxnäs
















Hos farfar Kjell. Nutti och farfar har just plockat godsaker ur landet









Jag som spexar på kollot
















KFF vid Guldfågeln Arena, fast jag va inte på matchen. Jag tog på mej killarnas halsduk. Det va Sebbe och Simon som kollade. Sanna och jag hämtade dem sen






Så här hade vi packat i bilen för att allt skulle få plats. Som ett gipsycamp. Men vi fick ändå inte med allt. En tavla som vi köpt på Kosta fick vänta nere i kalmar. Detta är taget i hissen när vi kommit hem.






Middag hos farfar







Nutti klipper gräset med farfar






















Fika i Kalmar med farfar
























Middag på stan med morfar o Anita

























Nutti skrattar med morfar





























Farmor och Nutti på Gröna Stugan







Här är Sebbe och Nutti vid Smedisbadet när vi kommit tillbaka till Sthlm igen






















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar