onsdag 17 augusti 2011

Min födelsedag

Kiril bjuder mej på mat Kiril på tåget på väg hem för mer kalasfirande


Ja må hon leva..




Den jättegoda och fina cheesecake som mina älsklingar gjorde till mej.



Lite rosa maräng som jag vispade i 100 år



Rosa cupcakes


Kärlek!! Min prins Sebbe, Tulle, Alexander, Hanna, Kiril och Catta


Catta och Kiril


Sebbeälsklingen, Tulle, Nutti o Hanna








Övermätta på sötsaker









Världens bästa!!







Blommor med fin vas från Hanna och svärmor



Ros från Kiril

Orkidé fr Catta





Här kommer en liten sammafattning av min födelsedag. På morgonen så vaknade jag av skön sång från Sebbe och Alexander. Fick frukost på sängen och present. Jag blev så glad och jag blev så rörd när jag såg mina finaste i världens stå vid sängkanten och sjunga. Jag fick en parfym på Ralph Lauren som doftar helt underbart! På dagen så träffade jag upp Kiril i stan och han bjöd mej på mat, sen fikade vi. Efter det så åkte vi o hämtade Nutti på dagis och sen hem o fixa med kalaset. Catta kom strax därefter och sen kom Sebbe fr jobbet, sen Hanna och sen kom Gustav. Hann få i Alexander lite mat innan alla kom och det var bra för det var bara sötsaker sen på kalaset. Kiril hjälpte mej med cupcakesen medans jag for runt som en höna i köket, helt oförmögen att organisera.


De sjöng för mej och vi pratade och skrattade. Det var så roligt alltihop! Jag känner mej så himla älskad och jag är så otroligt glad för att jag har så många fina männiksor i mitt liv. Tack för en underbar födelsedag!! Och vill tacka för alla samtal, kort, presenter, sms och hälsningar på Facebook. TACK! Det kunde inte blivit en bättre födelsedag!


STOR KRAM!!

2 kommentarer:

  1. Du glömde att nämna att jag ringde och grattade dig samt att SImon gjorde ett tomt födeldagsinlägg på facebook! =)

    SvaraRadera
  2. Sanna: jag skrev ju alla samtal..? men kan tillägga det i redigera inställningar :) hihi

    SvaraRadera