lördag 20 augusti 2011

Den här semesterns sista bild

Den här semesterns sista bild



Semetern är över...sommaren är long gone...nu är det dags att se fram emot hösten och vintern (fast det tar emot något jävligt!!). Men det blir inte sommar bara för att man vill det. Lika bra att göra det bästa av situationen. Jag har börjat jobba. Gjorde min första natt nu inatt som var. Trodde det skulle ta emot mer än vad det gjorde faktiskt. Det va inte så farligt. Så nu e man inne i ruljansen igen. Det regnar så vi myser in oss. Jag har powerwalkat i ösregn igår kväll och idag när jag gick fr jobbet. Jag slåss mellan sötsuget och promenaderna. Promenaderna har vunnit än så länge.



Härom dagen så träffade jag min lillebror och vi gick till vattnet med varsin latte och satt på en brygga. Hade tänkt vara hemma hela dagen och va inte alls sugen på att ta mej ut men när jag väl satt där så va jag glad att han ringt o frågat. Det va varmt o soligt och vi satt där och sen gick jag o handlade lite inför middagen på kvällen och sen direkt till dagis. Det blev en kort dag för Nutti och det tyckte han om, fast först tyckte han att jag skulle gå hem o komma tillbaka klockan 19.00 istället :) Vi gick sen hem till en kompis till Alexander och lekte. Vi käkade middag med H, hans pappa och lillasyster. H:s mamma jobbade men hoppas på att få träffa henne också snart. Det är ju så viktigt för barnen att få leka även utanför dagisets gränser om de nu vill det. Imorgon ska Sebbe och Alexander träffa en annan kompis till Alexander. Jag ska sova så vi får se vad de hittar på för skoj.



I detta nu så är killarna på väg ut i regnet. Munderade med regnkläder och gummistövlar båda två ska de hoppa i pölar och smutsa ner sej. Sånt tycker jag är jättekul! Hade jag inte behövt sova så hade jag följt med ut och plaskat. Definitivt!



Nu ska jag sluta de stora svart för ett par timmar.



KRAM










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar