lördag 6 augusti 2011

good morning

Nu har Sebbe dragit o tränat på gymmet sen en timme tillbaka. Jag och Alexander hänger här hemma. Han tittar på barnkanalen och jag sitter här en stund. Idag ska vi iväg och titta på Pride Paraden. Ska bli nice! För er som inte vet det så är det PRIDE i Sthlm den här veckan. Det började i måndags. Underbart med alla regnbågsflaggor och stämningen är på topp! Jag ska blogga om min o K:s kväll/natt när vi kommer hem för nu är det dags att göra oss iordning. Jag är alltid så trögstartad på morgnarna och när ebbe väckte mej vid 8.10 så bara fräste jag åt honom. Dåligt morgonhumör kan jag lova. Men så är det varje morgon :) Men på återseende då mina vänner. Skriver om vår partynatt ikväll :)

KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar