fredag 12 augusti 2011

storhandling och lata dagar

Alexander hoppar säck
Jag fixar saft :) Nutti fotar medans jag e livrädd att han ska tappa mobilen.





Igår kväll kollade jag och Sebbe på The Machinist med Christian Bale. En psykologisk thriller och vi tyckte att den va jättebra. Inför rollen hade Christian gått ner från 80 kg till 54 (!). Han såg inte klok ut men både Sebbe och jag älskar honom. Han går verkligen in för sina roller. Snygg som tusan är han ju också! Till filmen hade vi popcorn och lite mys. Älskar våra filmkvällar! Igår hoppade Alexander säck i sitt påslakan och tyckte att han själv va skitrolig.




Ja som ni ser så händer det inte så mycket. Idag har vi varit o storhandlat. Fyllt upp alla förråd och skåp, kylen och frysen. Vi försökte äta upp så mycket som möjligt innan vi åkte på semester. Jag var och handlade när vi kom hem men det var mestadels saker till kylen. Ja det blir bättre när Sebbe är med. Han handlar smart. Det gör inte jag :)




Idag ska jag o Alexander träffa Jenny Kalpakas. Vi ska hem till dem sen. Ska bli jätteroligt!




Berättar mer sen ikväll, kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar