måndag 29 augusti 2011

Tredje inlägget idag, morgonbilder

Min finaste älskling kollar på Bompa och nussar. Dagen outfit är vitt vitt vitt med gröna/vitrandiga strumpor. Verkligen opraktiskt att ha på dagis men han är ju grymt snygg! Ja det är inte lätt med alla fingrar samtidigt som man ska se tuff ut :)...bröt av lite med en grön tröja då det faktiskt är lite kyligt på morgonen så den åkte på.


Fotade min darling idag på morgonen. Han var mycket medgörlig! Sånt gillar hans mamma :) För att hon är likadan, värsta linslusen!


Jag valde att klä Alexander i vita byxor idag. Opraktiskt? Ja verkligen! Men det är tunna linnebyxor och snart blir det för kallt med dem så vi passade på. Han tycker om dem jättemycket. Jag bryr mej verkligen inte om de är svarta när dagen e slut. Sånt har jag aldrig brytt mej om. Det finns tvättmaskin och jag håller med tvättmedelsreklamen om att barn ska få vara barn! Det första vi fick höra på förskolan idag när vi kom var: "Ohh va fin du är Alexander". Jag blinkade med ena ögat till honom, gav honom en puss och kram och sa att jag älskar honom och fick samma svar tillbaka och vips var han borta...med sina vänner...hoppade runt och skrattade...När jag kommit ur från gården vände jag mej om för att titta på honom men han syntes inte till.. Han var mitt uppe i leken nånstans med sina vänner.


Min prins!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar