lördag 6 augusti 2011

Fjärde inlägget idag, sushi sushi sushi

Mummamorbror Tulle och Nutti





Jag och Nutti som börjat envisas med att hålla handen för när man ska plåta honom






Igår efter att vi varit på stranden så kom min lillebror Tulle hem hit en sväng. Vi gick o köpte sushi som vi mumsade på där på restaurangen. Det var jättegott! Länge sen jag åt sushi nu. Alltför länge sen! Det smakade ljuvligt!!! Man vill bara ha mer och mer! Jag var rätt seg hela dagen igår. Brukar inte bli så bakis men även solen har sina fläckar. Sebbe tyckte att jag skulle ta mej ett kallt dopp för han var rädd att jag höll på att få solsting, han tyckte att jag såg lite blej ut :) Jag piggnade till för stunden :) Han dömde mej inte och det är jag mycket tacksam för! Min prins!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar