tisdag 30 augusti 2011

Run Forest run!

Igår kväll så powerwalkade jag. Gutt! Jag gick strax efter att Sebbe kommit från jobbet. Innan dess hade jag och Sasha gjort wok. Mumsigt! Sebbe och Sasha badade och borstade tänderna och sen la han sej vid 20.30 ungefär. Jag pratade med Brian o min fina vän Hanna Jung Fleming när jag var ute och gick. Brian lär sej svenska och det går riktigt bra! De är så himla fina och vi saknar dem mycket. Vi hade ju så roligt i somras alla fyra och när vi var med alla barnen också. Tristan och Sasha leker så bra och så lilla sötnosen Caitlin. Hanna sa att hon önskade att vi hade bott där nere i Småland och jag sa att de kan komma hit upp och bo här. Det skulle vara så jäkla roligt!! Ohh vill inget hellre!!! Saknar henne grymt mycket!!


Brian och Sebbe kommer superbra överens också så allt klaffar! Men jag lovade henne att vi skulle ses nästa gång vi åker ner. Det är ju alltid så kort om tid när vi väl är nere och vi ska träffa familjen osv men vi kommer avsätta tid för Hanna o Brian i fortsättningen när vi kommer neråt. Det tyckte hon om :)


Kom hem för en stund sen efter ca 1,5 timmes hård powerwalk, gick superfort och sprang upp och ner för alla långa trappor som de gjort i skogen. Jag kunde knappt andas. Hade på mina svarta tights och min röda ADIDAS-tröja som är midjekort typ och kände mej lite avklädd. Jag brukar alltid gilla att ha nåt över rumpan men nu blev det inte så och det gick ju bra dte med. Många som har tights och linne när de är ute o går. Det är så många som är ute o springer och går hela tiden. Möter säkert 100 st motionerare när jag är ute på kvällarna och går. Många som springer med barnvagnar också. Man blir peppad! Musik på Spotify och så är man igång! Tänkte inte gått så länge idag på morgonen men efter 40 min så var jag inte alls sugen på att gå hem så jag gick vidare. Sen hem och duscha och smörja in med body butter och göra latte och sen bara vaaaa. GUDOMLIGT!!!!


Sasha frågade igår kväll när jag gick: "mamma ska du träffa Kiril eller ska du powerwalka eller ska du till jobbet". Haha, sötisen. Han är så söt när han säger powerwalka. När Sebbe kommer hem senare från jobbet frågar han alltid: "ska pappa träna idag eller". På sin Dtockholmsdialekt. Det låter så skönt!


Ingen bild just nu i detta inlägg då Iphone jäklas!


Nu ska jag surfa runt lite på mina favvobloggar. Tänkte hämta tidigt idag på dagis och hitta på nåt kul med pluttisen. Imorgon ska jag hoppa in och jobba natt. Alltid bra med extra cash. Man tjänar ju ganska bra på en natt. Så nu ska jag återgå. Kanske skriver mer lite senare. Nu ska jag ringa Sofie som är pratsugen. Hon ville att jag skulle gå till Hornstull men jag orkar verkligen inte gå nånstans nu. Så jag lovade att ringa henne och ta ihjäl lite tid.

Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar