lördag 6 augusti 2011

Nattligt inlägg från en tokig uggla!

Har lite sämnsvårigheter och då tänkte jag skriva lite trams här innan jag förhoppningsvis somnar :) Sebbe och Alexander sover sedan länge. Bara jag som nattugglar. Jag gick in och läste mitt senaste bildinlägg. Det ser ju förfärligt ut med bildtexterna på fel ställen. Men ni får ta det så. Jag ska inte vänta en hel semester med att lägga ut bilder och så köra alla på en kväll :) Its not working! Jag har fortf en hel del bilder kvar som ni ska få ta del av. Hoppas ni har lite tålamod för jag vill gärna få med så mycket som möjligt. Det har klickats flitigt i sommar kan jag lova. 27 bilder tror jag att det var...eller var det 29? Hmm, ja men mer kommer imon. Då ska jag försöka få in de sista.


Hoppas att ni alla haft en fin sommar, inte för att den är slut än (har 2 veckor kvar, Sebbe 1). Men för er sötnosar som börjat jobba så hoppas jag att ni fått mycket sol på näsan!


Kramar i mängder!

PS! Nu är jag sugen på att ändra design på bloggen igen. Gult kanske? ja vi får se. Men först ska jag koncentrera mej på att få in de resterande bilderna :) Eftersom jag e kass på att lägga in bilder från mobilen så måste jag alltså överföra en bild i taget och det tar ju sin lilla tid kan jag lova. Därför blev det dessa ikväll.


Godnatt vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar