torsdag 25 augusti 2011

En oväntad dagistur

Varsågoda, här kommer dagens godisbit som jag fotade idag på morgonen Jag skulle inte ha lämnat på dagis idag men killarna va rejält försenade och jag lät Sebbe springa till bussen medans jag tog Sasha till dagis. Hade inte ens kommit hem utan såg dem utanför huset och hur bussen åkte ifrån dem. Jag ska inte säga att jag gick till dagis med ett leende på läpparna, för det vore lögn. Jag var irriterad men samtidigt så fick jag en liten pratstund med Alexander som jag inte hade fått om de inte missat bussen. Min fina plutt!


Ja som ni säkert förstår så har jag jobbat inatt och när jag kom till dagis så var jag klädd i SSS-byxorna (mjukisbrallor) och en hoodtröja med en latte i handen. Riktigt sunkigt om man jämför med de andra föräldrarna som lämnat och varit redo för en dag på kontoret. Själv kände man sej lagom fräsch. Har pratat med mamma i telefon och nu ska jag ta en dusch. Jag kan inte somna känns det som. Kanske borde logga ut så sömnen har en chans att infinna sej men jag känner att jag börjar bli hungrig. Åt senast kl 5.30 idag på morgonen så det är inte så konstigt. men jkag orkar inte laga något. Vill bara ha maten serverad utan att lyfta ett finger just nu. Men det blir nog en smoothie eller nåt. Det är enkelt att fixa och lite mättande.


Ha det så bra och ha en fin dag alla godingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar