fredag 26 augusti 2011

Min fina kväll med Sasha!

Jag och Alexander har haft en enormt mysig mamma-son-kväll! Pappa är som sagt var ute på galej och lär bli vädligt sen :) Jag städade undan när jag kom hem fr jobbet idag på morgonen så när jag vaknade var det en fröjd kan jag lova! Sen hämtade jag på dagis och vi gick sen och käkade italienskt. Jättegott och Nutti åt bra vilket alltid gör en mamma glad och sen handlade vi saker inför vår myskväll. Det blev en hel del mums! Vi tände ljus, plockade fram godsaker och tog fram täcke och kuddar och kröp ihop tätt intill varandra i soffan framför tvn och så kollade vi på Råttatouille, men den lille började gäspa i soffan och frågade hur långt det var tills han skulle lägga sej. Jag sa att han får lägga sej när han vill så vi borstade tänderna och sen la jag honom i hans säng och han hade somnat innan jag ens hade gått ut ur rummet :) Jag har hyrt en film som jag ska kolla på nu samt äta lite B&J och bara njuta av fortsatt gosig och härlig kväll med världens bästa Sashis! Mitt liv! Mitt liv som ligger och sover gott i sin säng..


Jag är ledig i 10 nätter nu vilket känns otroligt skönt! Imorgon ska jag själv ut på galej med Kiril. Vi ska dricka vin och dansa natten lång. Ska bli kul och så ska det bli finfint väder. Me like!


Nu ska jag inte sitta och häcka vid datorn. Då försvinner kvällen i ett nafs. Det är alltid så, sitter man här så springer timmarna förbi en. Man sätter på datorn och helt plötsligt har dte gått 2 timmar.


Har inte ens läst mina favoritbloggar idag. Får bli till att göra det imorgon!


Ha en underbar dag alla läsare runt om i världen! Är glad att ni följer mej på bloggen! Stor kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar