fredag 5 augusti 2011

En hel drös med bilder, fler kommer inom kort

När ni kollar inlägget så skrolla ner för bilderna har väldigt långa avstånd mellan sej..texten blev ju inte helt ok den heller men va sjutton, jag orkar inte mer ikväll. Håll till godo. Det kommer även bilder och uppdatering från igår kväll med världens bästa Kiril. Vi gjorde stan osäker igår :)


Denna mumsade jag o Sebbe på när vi hade egenkväll. Den va god men inte så mycket mer. Half baked e fortf favvon enligt oss båda

Jag, efter min klippning. Tog ett par timmar i Kalmar på egen hand och gick o klippte mej. Nöjd som tusan men det måste hållas efter kan jag lova!



Underbar mat på Byttan som svärmor bjöd oss på, det blev fisk för min del. Tack världens bästa svärmor!!Nutti mellan Buffy o Sanna på Byttan








Fördrink på kollot som Buffy fixat











Fler än jag som surfar på semestern



















Svägerskor, Sanna och jag innan besök på restaurang Byttan i Kalmar slottsparken Buffy redo för löparrunda









Farmor och Nutti med dockvagnen på Bauhaus i Kalmar


















Hanna Jung Fleming, fina du!Älg på vila















Alexander matar sin favvokanin som han hittade på älgsafarit













Jag som fångat en fisk på Saxnäs strand

















Grillning på kollot med gänget








Jag o min älskade!
























Hanna och jag





























































Gunga är man aldrig för stor för! Fast jag mådde lite illa efteråt..




























Sebbe och Brian Fleming diskuterar































Här äter vi mat på Stensötorpet efter en dag med bus och skoj







































































Morfar o Nutti på Kalmar marknad. Här handlas det kolastänger















































Min snygga kusin Johanna Ingvarsson

















































Tårtan som min moster Mona gjorde när vi var hemma hos dem, underbart god!









































































































Mina killar när vi hade en heldag på Vita Sand (elller säger man "i vita sand?)























































Här är mamma i Kalmar. Fiina mamma!

























































Här sitter morfar, Nutti och jag och äter middag på Larmgatan i Kalmar (tror gatan heter så men är inte säker). Mysigt va det iallafall. Nu verkar ordningen på bilderna bli helt kaiko men det får bli så nu. Sorry for that!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar