tisdag 23 augusti 2011

På stan med finaste Sebbe och Sasha

Latte och franska knapriga (och mycket söta) våfflor


Sebbe och Sasha sitter o njuter av solen vid Kungsträdgården vid det franska lilla fiket


Bungyjump fast tvärtom :)



Oj, detta var roligt!


Mamma och Sasha (Nutti)




Finaste i Kungsan


På väg mot Söder


I söndags när jag kom hem fr jobbet så gick vi till Kungsan och njöt av solen. Det va varmt o skönt ute och mycket folk. Vi gick till ett franskt litet fik och satt på uteserveringen. Det va jättetrevligt men jävlar vad getingar det var! AAAA!! Hatar getingar!! Sen fick Alexander syn på "bungyjump"-ställningen och vi frågade om han ville testa. Det ville han så efter en stunds köande så var det hans tur. Han var lite nervös först men oj vad han skrattade när den väl kom igång. Han fick hoppa ganska länge innan de tog ner honom.


Sen gick killarna vidare till Söder och mötte upp Gustav och Lova för lite lek i Björns Trädgård medans jag åkte hem och skulle sova, vilket visade sej va helt omöjligt! Just som jag skulle till att somna så kom killarna hem och jag vaknade till. Jag var i mellanläget sömn-vaken. Riktigt jobbigt och när jag kom ut i köket så såg Sebbe min irriterande min och sa att han kunde ta med Nutti ut igen så jag kunde sova i lugn o ro efter att de käkat mat. Men jag sa sa att det inte behövdes. Jag kan ju inte köra ut dem hela tiden. De gick ut sen men jag lyckadades aldrig somna. Låg i sängen o hade panik ända tills klockan var 19.30 och Sebbe kom frågade om jag ville ha mat innan jag for till jobbet. Vi åt och sen gick jag. Jag var inte så trött just då men sen..OMG! Jag hade ju jobbat natten till söndagen också och det är inte bra för hälsan att göra så. Varför jag åkte med killarna in stan var för att jag vill umgås med dem på helgena även när jag jobbar så jag tänkte sova när jag kom hem men nu vet jag att det inte funkar! Ibland gör det ju det men inte i söndags. Jag var nästintill gråtfärdig faktiskt men natten gick bra iallafall. Jobbade med bra kollegor så natten gick fort ändå.


Kram



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar