söndag 31 oktober 2010

Förlåt mej!


FÖRLÅT!!! Jag jobbar hela helgen och jag VET att jag lovade att skriva igår från min Iphone men det fanns ingen tid på jobbet. Jag går nästan under jorden när jag har mina jobbperioder. Hoppas ni har överseénde med detta. När jag gått av helgen så blir det som innan. Har bilder att lägga in och skriva om när Johanna vat på besök. Men inte nu. Jag måste sova för jag har en natt kvar innan jag blir ledig. Måste ta vara på tiden och sova igen lite och man vet ju aldrig hur nätterna blir. Imorgon ska jag vila lite och sen åker jag till finaste bästa Kiril. Vi ska hänga och titta på våra favvoprogram som vi gör varje vecka. Det e riktigt avkopplande. Att ligga i varsin soffa och bara prata, skratta, skämta och ha samma dåliga humor båda två. Dresscode: mysbrallor och collagetröja.

Kommer in här imorgon i lugn o ro när Alexander somnat för natten. Då ska jag läsa bloggar samt blogga själv. Det ska bli kul! Vi ses då fina! Nu ska jag pussa på mina finaste killar som leker i vardagsrummet och sen ska jag sussa. Ha det bäst!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar