torsdag 6 oktober 2011

Apple

Inget äpple smakar bättre än APPLESteve Jobs R.I.P





Min pärla och bästa pryl någonsin!! Iphone 4. Gillar designern bättre på 3an men 4 är snabbare och har mer finesser





En Iphone 3 fick jag av Sebbe i 30-årspresent. Det var först då som jag blev såld på Iphone och AppleEn Ipod Nano fick jag för jättemånga år sedan av Sebbe när jag var typ 25-26 år kanske om jag inte minns fel. Strunt samma! Jag tyckte om den jättemycket och den fungerar faktiskt fortfarande. Nu har Alexander den.







I-GOOGLE. Steve Jobs 1955-2011. Kunde inte låta bli att fotogafera vad jag såg när jag skulle in på Google idag på morgonen. Jag är inte nån som är besatt av Appleprylar men just Iphone är jag evigt tacksam för! Därför gör jag detta inlägg! Steve Jobs är mäktig och aktien lär ju sjunka ännu längre ner till botten, ännu mer nu än vad den gjorde när han meddelade att han skulle avgå som VD





Inatt läste jag att Steve Jobs avlidit, 56 år. En av de tre grundarna av Apple. Tror inte nån behöver nån mer förklaring på vem han var..


R.I.P...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar