onsdag 12 oktober 2011

The North Face

The North Face Chilkats Lace boots. Storlek 36 :) Fick låna bild från Google då min jäkla Iphone tar sååå lång tid på sej att ladda upp bilden. Blir galen! Men detta är samma som jag köpte idag. Exakt!


Fick just världens massage av min prins! Jag är som pånyttfödd! Hela ryggen känns mjuk och skön! Tack finaste! Vad har jag gjort som förtjänar dej?



Jag köpte ju skor idag, eller skor och skor...det är mer som kängor. Jag är helnöjd och de är supersköna och kommer att användas flitigt. Jag älskar ju klackskor men kan inte gå i det. Hur jag än försöker. Så det fick bli såna här kängor från The North Face. Sebbe tyckte att de var jättefina och han sa att det var ett bra märke och att man minsann ska lägga ut pengar på ex vinterskor. Och det gjorde jag minsann. Men jag lär inte frysa i vinter :) Jag tycker att min prins ska köpa ett par likadana. Det blev också en overall från Didrikssons till Alexander. Svart med röda detaljer runt dragkedjorna och lite "päls" vid luvan. Vi valde att köra One piece i år istället för två-delat. Så mycket smidigare. Ingen snö som kommer in, bara att dra på i ett nafs. Han kan fortf ha sitt ull-underställ som vi köote förra året från pop. Han gillar det INTE! Antar att det kanske inte är så skönt att ha mot huden men riktigt kalla dagar kanske han måste ha det ändå. Vi ska köpa ett par likadana kängor till Alexander som jag köpte till mej. Tror han skulle gilla dem! Men som sagt, han måste med till butiken o prova dem, ni vet mäta fötter och känna efter.




Nu ska jag återgå! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar