tisdag 4 oktober 2011

Litet mysinlägg

Sasha just nu...leker med sin älskade buss

Inatt jag har sovit hur kasst som helst!! Förmodligen för att jag sov länge på dagen igår. Svårt med omställningarna ibland...Men iallafall så vaknade jag vid 7 och var "pigg". Gick upp, fixade frulle. Alexander vaknade strax därefter och vi käkade. Jag ringde sen dagis och sa att vi har lite mysmorgon här hemma och att vi dyker upp strax efter 10. Klockan 10.15 har de ett sprinterlopp på förskolan för att den fyller år. Förskolan alltså. Jag som är ledig har förmånen att vara där och titta utan att ta ledigt. Vill inte missa det för allt i världen. Sasha är inställd på att vinna :) Ska bli kul att titta på de små glinen som springer för livet :)


Nu leker han med sin buss och har inte tid för mej. Så jag passade på att slänga in ett litet morgoninlägg. Hoppas ni tyckte om föregående inlägg om Pernillas Jul.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar