måndag 3 oktober 2011

Andra inlägget idag, Tack Fredrik för boken!

Här nedan kommer lite axplock från min nya bok som jag fick av Fredrik. SÅÅÅ GLAD!!!En uppskattad Bonus! Signerad av Pernilla från Bokmässan i Göteborg

Hur musmigt ser inte detta ut???

I boken finns också bilder från Pernillas familjealbum



Både mumsiga desserter och god mat bjuds det på i boken



Lite glitter o glamour får man alltid plats med :)








Först av allt så vill jag tacka Fredrik (Kirils Fredrik) för den här boken som jag fick av honom. Han jobbar på ett bokförlag och härom helgen så var han på Bokmässan i Göteborg och då fick jag den här av honom. Jag hade bett K att fråga F om han kunde se om denna boken fanns för jag ville ha den. Pernilla var också där (vilket jag visste) så han hade gått fram till hennes monter och köpt den här till mej.


Självklart så hade jag tänkt betala för den men då hade Fredrik sagt att det var en present. Jag blev så glad när den var signerad också! Att han gjorde det för min skull! Supertack Fredrik!


Jag och Sebbe ska bjuda hem Kiril och Fredrik på mat ur boken när tillfälle ges. Det finns julmat, nyårsmat, brunch, julgodis och pyssel mm. Så mysigt! Jag tycker det är jättetrevligt med såna här böcker. Jag ska fortsätta titta på recept i boken nu och inspireras.


Ha en fin kväll!


KRAM















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar